In deze meditatie neem ik je weer mee in een stuk energiewerk. Zachtjes en liefdevol ga je jezelf een fijne healing geven. Hiervoor ga je je eerst verbinden met een prachtige energiebron, een energie zon, boven je. En die energie zon gaat je heerlijke voedende en helende energie geven.
P.S. In de community heb ik ook weer een donderdag topic geopend waarin een persoonlijk kaartje aan kunt vragen. 🙂
Het is voor mij het fijnst als je op het topic (vastgezette bericht) zelf reageert i.p.v. in een nieuwe bericht je kaartje aan te vragen. Een nieuwe berichtje kan ik namelijk over het hoofd zien.
Klik hier om naar het topic te gaan.
Zo fijn, ook dat het gelukt is. Ik voel me de afgelopen dagen zo vervelend. Dikke keel en kriebelende longen. Zwak. Moe. Jeukende ogen. Ik voelde de heling na een tijdje echt binnenkomen en naar plekken gaan. Wat een heerlijke bedding dit om in te zijn. Heerlijk. Dank je wel. Ik ben heel benieuwd naar de dag. Dikke knuffel❤️
Wat fijn lieverd en heel veel beterschap.
Dat klinkt alsof er ook een griepje bij is gekomen. <3
Wat een fijne meditatie. Ik heb gekneusde ribben en neem medicatie tegen de pijn en deze helpen niet. Nu met de healing voelde ik zo de pijn wegtrekken. Fantastisch toch. Telkens ik pijn krijg ga ik deze meditatie herhalen. Dank u wel lieve Scarlet 🙏😇🥰💚
Heel veel sterkte lieverd.
Ik hoop dat de pijn heel snel wegzakt.
Als je homeopathie fijn vindt, dan kan het misschien ook fijn zijn om arnica erbij te gebruiken.
<3
Ik vond dit heel fijn! Mag je deze zelfhealing herhalen? Zoja hoevaak?
Dat is zo tof om te horen. 🙂
Dat mag zeker. Het mag eigenlijk elke dag, maar vaak is 1 a 2 keer per week het fijnst. 🙂
Dank je wel. Heel gek, Scar, ik heb een rare gespannenheid om me heen hangen. Zeker gek als je weet dat ik vanmiddag op het strand was. Normaal maakt dat me rustig en kalm. Ik heb zo’n soort ongeduld of zelfs een gejaagdheid in mijn aura hangen.
Doet me denken aan het ongemakkelijke gevoel van ritalin of te veel espresso’s te hebben gedronken. Ik weet zelf niet zo goed waar het vandaan komt.
Misschien is het ook gewoon het werken in deze hitte.
Ik denk dat het komt doordat je iemand aan de telefoon echt even op heb moeten vangen lieverd.
En daarnaast is zondag ook een pittige energetische dag, dat kan ook meespelen. <3
Heel fijn, ga zeker herhalen. Dankjewel.
Je had trouwens gelijk hoor met die darmontsteking. Die is er eigenlijk bijna altijd, maar omdat ik nog andere klachten had en ik vaak buikpijn heb, voelde ik dit niet goed meer. Het gaat wel beter nog wel wat moe. Het komt goed. Dankjewel voor te delen. Liefs…