Deze boodschap gaat over spanning en stress. Het is een uitnodiging om spanning de ruimte te geven wanneer je opmerkt dat er spanning in je lichaam zit. Door proberen te duwen zorgt er namelijk voor dat je het gevoel hebt dat je door modder loopt. Het maakt je vaak alleen maar vermoeider.

P.S. In de community heb ik ook weer een maandag topic geopend waarin je kunt vragen of ik met je mee wil kijken wat de dubbele getallen of andere signalen van het universum die je tegengekomen bent betekenen.
Het is voor mij het fijnst als je op het topic (vastgezette bericht) zelf reageert i.p.v. in een nieuwe bericht je vraag te stellen. Een nieuwe berichtje kan ik namelijk over het hoofd zien.
Klik hier om naar het topic te gaan.

Of je kunt naar de hele community gaan via de link hieronder:

Ledengedeelte   Community   

 

FavoriteLoadingOpslaan als favoriet

10 Comments

  1. Jes says:

    Dank je.
    Vorige week schoot het in mijn schouder, gelukkig was dit binnen een dag of 2 weg.
    Nu, heel gek, zit het in mijn andere arm (bovenarm) en is het behoorlijk pijnlijk.
    Zou dat spanning kunnen zijn, ook omdat het eerst aan de andere kant was?
    Het voelt niet als spanning, eigenlijk een hele zeurderige constante pijn wat ik niet bij spanning vind passen.
    Het schoot tijdens steunkousen aantrekken ook in mijn bil.
    Toch apart al die dingen bij elkaar.

      1. Jes says:

        Ik heb geen idee wat het is, maar het lijkt erger te worden. Zelfs zo erg dat ik het sporten moet skippen. Dan is er echt wel wat aan de hand hoor, haha. Ik baal enorm, lieverd, je weet hoe belangrijk het sporten voor me is. Ik moest net cliënten ophalen, maar ik verga van de pijn tijdens het schakelen.

          1. Jes says:

            Ik ben vanmorgen tussen mijn werk door naar de huisarts geweest omdat het te pijnlijk werd. Hij denkt aan een ontsteking van het schouderkapsel en de aanhechtingen. Het deed ook al zo’n pijn.
            Wat hij ook benoemde, is botontkalking daar. Dat kon hij voelen en horen. Daar schrik ik van, want ik ben nog hartstikke jong (in die zin). Zou dat dan toch met mijn leefstijl te maken hebben? Weet je waar ik ook van schrik? Hoe makkelijk hij dan toch best zware pijnstillers/ontstekingsremmers voorschrijft. Helemaal in mijn geval. Nou ja, ik had contact gehad met mijn werk en donderdag zou ik cliënten wegbrengen en ophalen. Te snel gezegd vandaag dat dat wel ging lukken, maar dat gaat helemaal niet. Dus ben daar op teruggekomen omdat ik helemaal niet pijnloos kan autorijden.
            Alles wat pijn doet mag ik even niet doen dat is dus zowat alles op mijn werk. Niet sporten even en dat vind ik echt VRE-SE-LIJK. Je begrijpt vast wel een beetje dat ik nu toch wel wat extra stress heb, want sporten is voor mij heel belangrijk.
            Meteen triggers

            1. Wat goed dat je gegaan bent lieverd.
              Dat klinkt heel kloppend.
              Botontkalking is vaak eerder erfelijk en soms ook een stukje verbonden met een K1/k2 tekort en een disbalans in D3 en calcium.
              Daar kunnen we dus nog iets mee doen lieverd.

              Dat lijkt me ook schrikken zeg.
              En ook goed dat je erop teruggekomen bent met je werk.

              He bah! Kun je wel wandelen?

              1. Jes says:

                Mooi dat we daar nog iets mee kunnen.
                Het staat me ook bij dat dit al een keer eerder naar voren was gekomen: de botontkalking.
                Volgens mij na het breken van mijn enkel in 2018.
                Het staat me bij dat ik dat ergens gelezen had in mijn dossier van mijn enkel.

                Ik kan wandelen.
                Ik ben wat aangekomen, lieverd.
                Ben nu serieus aan het overwegen om te gaan hardlopen vandaag.
                Is misschien wat onverantwoordelijk, maar ja, dat past wel weer bij mij.
                Het is natuurlijk veel te warm, maar misschien dan eind van de dag.
                Je verliest wel extra vocht nu tijdens het hardlopen en dat zie je dan ook terug op de weegschaal.
                Nou ja, ik merk wat onrustige gevoelens op qua aankomen, dus zit serieus te bedenken of ik dat ga doen.
                Ik heb dus ook een pijnstiller genomen en dat helpt heel erg, maar het is nogal tricky bij mij.
                Dus ik moet oppassen.

                1. <3
                  Dan is het eigenlijk de vraag of je dit niet altijd een beetje hebt gehad en of het misschien niet al beter ipv erger geworden is.

                  Doe voorzichtig lieverd.
                  Afvallen is zo ook makkelijk als je je weer goed voelt. <3
                  En iedereen is zwaarder met dit warme weer.

  2. Joke S. says:

    Geweldig Scarlette en weer eens precies wat ik nodig had…..❤️‍🩹💞🌞⭐️💕⭐️dank je wel..

    Even over morgen : het webinar is dat in zoom? Of in de community? Of…

Geef een reactie