In dit pauzemomentje van de week wil ik met je werken met je ademhaling en met energie. We gaan onze ademhaling gebruiken om bewust los te laten wat er losgelaten mag worden en om binnen te laten wat goed voor ons is. Het is dit keer fijn om niet van te voren te bedenken wat je los wilt gaan laten.

P.S. In de community heb ik een topic geopend waarin je kunt vragen of ik een van de dromen die je ‘s nachts gehad hebt voor je wil vertalen.
Reageer alsjeblieft op het vastgezette bericht van mij over dit topic. Losse berichtjes kan ik namelijk per ongeluk over het hoofd zien.
Klik hier om naar het topic te gaan.

Of je kunt naar de hele community gaan via de link hieronder:

Ledengedeelte   Community   

 

FavoriteLoadingOpslaan als favoriet

15 Comments

  1. Tara V. says:

    Lekker dit. In en uit had vaak met elkaar te maken bij mij. Wat terugkwam was ontspanning inademen spanning uitademen. Rust en onrust liefde en haat. Dank je wel weer. Ik vind de woensdag altijd een leuke verrassing😘

  2. Joke S. says:

    Eigen wijze ik.

    Ik dacht dat we het samen gingen doen 🌞😀🌞 oh momentje…….

    Ik wil hem andersom proberen: eerst iets los, dan iiets moois, bijvoorbeeld liefde in.

    Ik hou wel heel veel van ademhalingsoefeningen .

    Zeer waarschijnlijk zocht ik het veel te moeilijk.

    Ik ga het nog maar s opnieuw doen🌞😀🌞💕⭐️💕

  3. Nicole S. says:

    Ha Scarlet, past goed met waar ik mee bezig ben.
    Veiligheid in, angst uit.
    Vertrouwen in, zorgen uit.
    Plezier in, verantwoording uit.
    Gemak in, controle uit. Deze laatste weet ik niet meer, huh… controle uit lijkt mooi te passen. Ga het vaker doen.
    Veilig zijn bij mezelf was een affirmatie van jou die me erg aansprak. Als ik denk: ik ben veilig of alles is veilig in mijn leven ( Louise Hay) dan gaan meteen mijn voelsprieten naar buiten om te checken waar het niet veilig is!! Veilig bij mezelf voelt wel veilig. 😃
    Fijne dag! Nicole

  4. Gudrun H. says:

    Hoi Scarlet,

    Ik ademde liefde in, met visualiseren van het woord ook dat dan in me ging.

    En liet chaos, spanningen, trauma, destructieve mensen los en ademde deze uit.

    Zo fijn om te doen.

    Dank je wel ❤️🙏🏻

  5. José I. says:

    Oh, wat een fijne oefening. Deze hou ik er in. Ik ademde dankbaar voor mijn eten in en ik liet het gebrek over eten bij de uitademing los. Dit ga ik zeker herhalen. Als ik langer uitadem heb ik vaak dat mijn lichaam erg gaat schokken, zeker de 1e uitademing. Ook nu weer. Ik denk dat dit een teken is dat er nog veel emoties vastzitten, waar er dan van loskomen. Veel liefs…

Geef een reactie