Morgen is het Litha, de zomerzonnewende. Daar wil ik vandaag graag extra bij stilstaan. Ik wil hier een mooi klein ritueel mee doen. Dat kan wat meer rust in deze onrustige transformatie energie brengen. Daarbij is het ook een mooi moment om te oefenen om er een gewoonte van te maken om te werken met rituelen.

Er staat ook een zaterdag topic klaar. 🙂
Hierin vraag ik om je mooiste inzicht van deze week en als je op het topic zelf reageert (een reactie plaatst op het vastgezette bericht) maak je kans op iets leuks.
Klik hier om naar het topic te gaan.
Als dat niet werkt, kun je altijd met de onderstaande link naar heel de community gaan.

Of je kunt naar de hele community gaan via de link hieronder:

Ledengedeelte   Community   

 

FavoriteLoadingOpslaan als favoriet

12 Comments

  1. Tara V. says:

    Yes ik hoopte al op een ritueel🌞💐🌸🏵
    Even vraagje: het eerste briefje hou je?
    Ik heb mijn schaalritueel nog en die kaars gebruik ik. Hij is bijna opgebrand. Superleuk.
    Zin in
    Fijne zomerwende allemaal❤️

  2. Joke S. says:

    Toeval bestaat niet? Ik vind vind haast toch van wel !@!

    Vandaag bezocht ik met mijn broer mijn echtgenoot.❤️‍🩹❤️❤️‍🩹

    Hij is in een paar weken zo vooruit gegaan.

    We gingen eerst naar een bloemist, een bloemetje halen voor de verpleging, daar had hij om gevraagd. En voor mij kochten wij ook 2 bloeiende plantjes 😀😃🌞💕💖💕voor in ONS nieuwe huis💝❤️❤️‍🩹

  3. Limesha says:

    Video affirmatie: “Ik kies voor liefde. Ik kies voor licht. Ik kies voor rust”.❤️👍

    Ik ga zo (maandag 22-06-2026) deze doen. Wel mooi.
    Dus je verbrand eerst blad 2 en dan 3, nadat je alle 3 blaadjes met tekst hebt beschreven? Mag je ook 1 mee verbranden, vraag ik me dan af?
    Het liefst zou ik nl. alle 3 de papiertjes willen verbranden, omdat het vorige half jaar ik wel wil verlaten (waarin heel veel gebeurd is, wat minder was, maar overleefd heb emotioneel en fysiek). Tuurlijk heb ik er wat van geleerd en weet ik ook meer wat ik wil en naartoe wil qua gevoel en leven.
    Fijne week allemaal.

      1. Limesha says:

        Dank je Scarlet. Ik heb die bij nr. 2 verbrand, omdat het geweest is en ik eigenlijk letterlijk die periode wil afsluiten en een nieuwe mooiere tijd wil ingaan. En verbranden van wat geweest is, voelde wel goed. Had er nog een laurier bij gedaan met ik wel wilde erop geschreven en wat kruiden, zoals salie (van de bus saliethee los die ik had gekocht), tijm, basilicum, peper en nog iets… ben even kwijt wat het andere was. Dat allemaal samen verbrand. Rook lekker trouwens, maar ging niet zo makkelijk om alles verbrand te krijgen. Maar goed… uiteindelijk gelukt en toen in tuin begraven. Kaarsje gebrand en halverwege blies de wind het opeens uit… en dat vond ik ook wel passend.

Geef een reactie