Vandaag wil ik de nieuwe kaartlegging met je delen. In deze kaartlegging gaan we ons focussen op een boodschap of inzicht over je eigen energie. Wat is er nodig zodat deze nog beter kan gaan stromen? Ik bespreek kaartje 1 vanaf 1:57 minuten, kaartje 2 vanaf 5:57 minuten en kaartje 3 vanaf 10:13 minuten.
P.S. In de community heb ik ook weer een donderdag topic geopend waarin een persoonlijk kaartje aan kunt vragen. 🙂
Het is voor mij het fijnst als je op het topic (vastgezette bericht) zelf reageert i.p.v. in een nieuwe bericht je kaartje aan te vragen. Een nieuwe berichtje kan ik namelijk over het hoofd zien.
Klik hier om naar het topic te gaan.
Goeiemorgen lieverd
Wat een mooi 3🥰
En het klopt…veranderd van werkomgeving wat mijn energie weer laat stromen en ideeen komen…mijn man begeleid in zijn therapie om emoties toe te laten…
En dan die valkuil…. Hij is er nog lang niet en het gaat mij dan te langzaam😂😂
Ik mag ondertussen meer mijn eigen leven leiden en genieten en dagdromen en ja, dankbaar zijn☺️
Fijne dag😘
Dat zijn zulke mooie dingen lieverd. <3
En langzaam is heel waardevol. <3
🙏
He lieverd.
Setje 3 heerlijk.
Ik heb al een goed idee. Verkoeling brengen! Haha🌊
Yes. 🙂
Dank u wel lieve Scarlet 🙏. Ik heb gekozen voor het hoopje nr 3 omdat het me zo aansprak. Wat jij meegeeft resoneert wel met mij. De afgelopen tijd heb ik al heel wat stappen mogen zetten. Maar ik weet van mezelf dat ik wat minder streng voor mezelf moet zijn en me wat meer complimenten mag geven. Volgens mij ben ik te perfectionist en zal dit moeten afleren. Met kleine stapjes kom ik er wel. Van harte bedankt lieve Scarlet🙏😇💖🌻
Dank je wel lieve Scarlet. Ik koos voor 2. Mooi😍
En ik snap m zeker. Passend dus
Fijne dag ❤️😘
Dikke knuf!
Nummer 3 en ja het klopt als een bus. En ik dacht; Waar komt die uitdrukking vandaan? Maar ik mag idd liever voor mezelf zijn en ook dankbaar voor wat ik afgelopen tijd wat ik gedaan heb. Dankjewel lieverd. Warme groetjes ha ha.
Graag gedaan mooi mens. <3
Ik hou er van om die uitdrukkingen dan op te zoeken want er zit altijd zo’n leuk verhaal achter dus bij deze:
De uitdrukking “dat klopt als een bus”komt waarschijnlijk niet van een autobus. Oorspronkelijk luidde het gezegde namelijk “dat sluit als een bus”. Daarbij betekende bus een goed afsluitbare metalen doos of bewaarbus (zoals een koffie- of cacaobus met deksel). Als zo’n bus goed sloot, zat alles perfect in elkaar.
Heerlijk toch om te weten!
Dat is zo leuk!
Dankjewel lieve Jes, wat goed van je om dit op te zoeken. Hier had ik niet aan gedacht. Idd heel leuk om te weten. Warme groetjes en liefs….
Dankje Scarlet, kaartje 3 gekozen. Klopt helemaal ❤️🥰
Dat is zo tof om te lezen. <3