Het lijkt me fijn om vandaag te oefenen met energie voelen. Dit keer door ons gericht op een specifieke energie af te stemmen (de energie van liefde) en waar te nemen hoe dat voor ons voelt. Dit is goed voor je heldervoelendheid en helpt ook om nog iets beter te werken met energie in het algemeen, dus ook bij de rituelen.

Het vrijdagtopic, waarin je alle vragen kunt stellen, staat ook weer voor je klaar. 🙂
Klik op deze link om naar het vrijdagtopic toe te gaan.
Of klik op de onderstaande link om naar de volledige community toe te gaan:

Ledengedeelte   Community

FavoriteLoadingOpslaan als favoriet

11 Comments

  1. Manuella D. says:

    Oh hoe een leuke oefening was dit 🤩 ik heb het daarna ook nog met daadkracht, rust, verdriet, blijdschap en geluk gedaan. Bijzonder bij sommige ging ik meer naar binnen en bij andere ging de energie naar buiten had ze ruimte. Ook de gewaarwordingen in mijn handen waren telkens anders. Dank je wel en ik wens je een fijne dag. Hou het rustig en koel. 😎

  2. Joke S. says:

    Tintelingen in mijn handen

    . Eerst dacht ik dat is mijn opspelende zenuwstelsel. Maar. Dat voelt toch anders. DIT STROOMT.

    Maar wat mooi uitgelegd. DOOR jou
    Scarlet.

    Mijn helderwetendheid/ intuitie gebruik ik waarschijnlijk op een andere manier.

  3. Stephie S. says:

    Hey Scarlet, je verteld dat liefde ook vaak gekoppeld is aan verdriet. Ik ervaar dat ook vaker. Bijvoorbeeld, dan voel ik ineens heel veel liefde voor mijn broer en wil hem graag bellen en dan voel ik ook verdriet. Dat verdriet dat onderdruk ik dan meestal voordat ik bel. Ik dacht dat het een soort verkeerde overgevoeligheid is van mij. Kun je er iets over vertellen hoe dat zit of een keer in een andere video als het uitkomt bij een thema?
    Fijn weekend lieverd!

  4. Nicole S. says:

    Ha Scarlet, wat passend weer. Ik voelde zoveel liefde bij het ritueel. Het overviel me gewoon. Het voelt als zachtheid en ontspanning in mijn lichaam. Er komen ook vaak tranen. Het voelt geborgen. Dan straalt het als een soort zaklamp vanuit mijn hartchakra naar buiten.
    Creatie voelt als een opgewonden enthousiaste energie. Als een kind. Mijn handen gaan tintelen.
    Ik heb deze oefening wel eens gedaan door op het woord te gaan staan. Maar eigenlijk is dat helmaal niet nodig 😉

    1. Sonja V. says:

      Hallo lieve Scarlet, ik heb de oefening ondertussen gedaan en voel de energie vooral in mijn handen en vingertoppen. Het is een soort van druk bij mij.
      Dank u wel voor de leuke oefening 🙏💖😇🌞

  5. José I. says:

    Wat een fijne oefening dit. Bij mij word eerst mijn hoofd warm, die warmte zakt naar mijn hart en verspreid zich zo verder door mijn lichaam, een klein beetje tintelingen in vingers. Erna ademde ik door mijn hart en zag ik een rondje van groen in een rood beeld. Mooi, ga zeker nog herhalen, ook met andere woorden. Dankjewel lieverd.

Geef een reactie